alla <3 dag

bild

En gång om året kommer denna
dag som handeln har hajpat till
max och jag gillart inte!! Varför
måste vi ha en speciell dag då vi
ska vara extra gulliga och lägga
massa pengar på varandra? Kan
man inte göra det vilken dag som
helst?
Jag är ju lika kär idag som imorgon!!

 

Min ’Valentines day’ spenderas med darlingen på ett tåg till Västerås, det räcker gott och väl för mej. Vi kommer tillbringa hela helgen tillsammans och det är så jävla mycket mer värt än ett restaurangbesök och blommor en torsdagskväll bara för att det är Alla Hjärtans Dag.

Samtidigt som jag är emot denna dag så är jag väldigt glad att jag har någon att dela den med. Någon speciell som gör alla mina dagar till bra dagar, någon som jag vill vakna med varje morgon i resten av mitt liv. Jag älskar dej så mycket ❤

Lämna en kommentar